fredag 18. juni 2010

Jeg har pyntet noen esker. Som jeg kan oppbevare stempel og blekk oppi.

Eskene var kjedelige i papp og dette måtte jeg gjøre noe med. De tok litt tid å komme i gang men når jeg først begynte måtte jeg pynte flere. Jeg har brukt kartong på sidene som er sterkere en ofte mønster ark er. Jeg har brukt mønster ark fra Ladybug and friends på lokket på esken.


Den ene ble lilla og den andre rosa slik at jeg skal finne de jeg trenger:) Pynten er for de meste lik begge eskene. Bare fargen skiller de to eskene.

Dette var noe som var kjekt å gjøre så de blir nokk flere esker.

2 kommentarer:

  1. Flotte disse eskene ...de har jeg ikke sett noe til..

    klem

    SvarSlett
  2. Wow, så flink du er!!! Det der er ikke jeg noe flink på...
    Håper alt står bra til i Os, her i Molde regner det i dag, men det er forferdelig deilig å slappe av :)
    Kos deg
    *Siv*

    SvarSlett