tirsdag 13. juli 2010

Sommer prosjekt

No nærmer det seg sommer ferie. Og jeg skal en uke til Gran Canaria, og da trenger jeg en strand veske eller flere. Jeg fant en på en veske butikk i nærheten, men bestemte meg for å kjøre til Stoff og Stil og kjøpe stoffer som jeg skal sy vesker av. 

Jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilken stoffer jeg ville ha, så det ble 3 forskelige stoffer. Er veldig fornøyd med fargevalget så blir de spennende å se om jeg blir like fornøyd med alle 3 når de er ferdige. En veske er jeg nesten ferdig med.
Vesken er ikke ferdig i bunnen og mangler hanker dette skal jeg forsette med no.
Det er en stor veske 47 x 36 Cm.

Et annet prosjekt jeg har for tiden er heklete vaske kluter. Dette er et prosjekt som er greit å ha når man sitter å ser tv eller lignende.  Denne boken er det masse fine oppskrifter i og kan anbefales for alle som liker å hekle.

Dette er enkelt og går ganske fort og man ser resultater. Dette er noe jeg har planer om å ha med meg på flyet slik at tiden går fortere. Det er også et prosjekt som er greit å ha med seg i vesken.

God sommer til dere alle

1 kommentar:

  1. Hei, hei! Takk for tips ang. Ektorpen! Er det voksduk-stoff du har sydd vesker av? Jeg har nemlig forsøkt meg på det, men symaskinfoten satt seg fast hele tiden/ ville ikke gli på voksduken... Har du noe lurt tips?

    SvarSlett